豆豆成長紀錄 Ch.006 11-12m 一歲生日喇!

唔知係時間過得快定豆豆大得太快,轉眼間一年已過,豆豆已經一歲喇⋯
豆豆成長紀錄都寫到第六篇了!
係豆媽心目中豆豆個樣冇乜變過,訓覺個樣仍然好似我第一眼望見佢既傻豬樣,
但一歲唔可以再話佢係BB啦,就快係會行會走既小朋友了!

呢兩個月識既指令多咗、行路快咗、講野多咗、食野叻咗,最開心既係訓得好咗!



CHECK POINT 1. 飲食改變

一歲前都係以奶為主,一直都同自己講餵到幾耐就盡餵,不過十個月多月開始我既奶量慢慢下降,由一日兩泵到一泵,由120、60、40、30、15ml 慢慢小落去⋯
放假全埋身時都好擔心豆豆唔夠食,一直冇投訴既佢突然有一日爆喊,喊到我成個人都好亂,最後自己都忍唔住喊,個心好似穿咗個窿咁,不停係腦裡出現呢幾句說話:

「豆豆唔鐘意媽媽啦」「豆豆唔要我啦」「我唔再特別啦」-11m9days豆豆正式離乳。

好彩佢肯食奶粉,亦冇腸胃不適,日日都有poopoo去!一日仲有飲4-5次,飲100-150ml。
而最令我安慰既係佢唔再需要奶睡,飲完奶放床後佢大概用半個鐘去哄自己入睡。

一歲後需要以食物為主食,固體方面仍然係2-3餐,早餐有時食麵包、生果,
午餐及晚餐內會有肉類、麵粉/飯類、蔬菜、乳製品。




肉類:雞肉、豬肉、牛肉、魚、蝦

麵粉/飯類:麵包、蛋糕、長通粉、意粉、烏冬、車仔粉、白飯、蒸薯餅、蛋餅、Pancake

蔬菜:菜、粟米、蕃茄

乳製品:豆腐、yogurt

生果:藍莓、香蕉、士多啤梨、蘋果、提子、牛油果、火龍果、橙、柑、車厘茄、奇異果

零食:餅、波波米、芝士條、曲奇



一歲生日,豆媽整咗蛋糕比佢玩cake smash



詳細blog可以睇返呢度:https://ohmamamanis.blogspot.com/2018/12/blwfor-cake-smash.html

CHECK POINT 3. 學習指令
開始模仿大人既動作令我覺得佢真係大個女了!


12m DONE
・搖頭
・咪眼笑
・踢波

11m DONE 
舉手 
・伸俐 
・原地踏腳
・打娃娃
・識除過頭笠既衫
・熄燈
・摸頭仔

10m DONE 
・掉波
・睇書 
・Peekaboo 
打筋斗動作 
・錫錫 
・拍手 
・擺放物件


CHECK POINT 3. 語言及理解能力

豆豆講野唔算好叻,叫咗幾個月都係爸音,到最近先識媽/馬,仲未識其他單音。
不過聽我地講野佢係明,叫佢指香蕉、粟米、車車、波波、奶樽、梳梳、全部都識!

最近開始愛上公仔,喜歡攬住公仔呵佢,好可愛!

CHECK POINT 4. 行路

11m8days正式放膽行到幾步路,扶住行行得好快,接近12m個星期係自己突然企起身行幾步,當豆豆係屋企圍住張台行個陣,我都會諗起初生時軟綿綿既佢,一年內真係大得好快,媽媽都不捨得了!


CHECK POINT 5. 壓力


當自己小朋友愈來愈大,對佢既期望都會大咗,管教方便有時都會擔心自己做得未夠好,
亦多咗問題要諗下點處理,好似:
佢搶小朋友玩具點做?
扭買玩具時應該如何?
幾時需要上playgroup?
等等等等!

另外,豆豆因為係超細B,未夠一歲已經要面試考N班,已經要將同齡小朋友去比較,
其實豆媽覺得小朋友應該開開心心過童年,唔想佢咁快面對壓力,但係香港環境下也有點困難,希望豆媽揀得冇錯,以後可以令你日日都嗌想返學!


希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!


IG | be.manis
BE Certified Blogger BE.MANIS


如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk


留言