豆媽媽日誌 Ch.011 我的嬰幼兒產品。必買推介~~

為人娘親半年,買咗唔少嬰幼兒產品,所以今次黎一篇購物分享,將好物分享俾育兒中同各準媽媽~~


**護理篇**
除咗紗巾(抺口水/奶)、綿花(抺patpat)之外,呢度係豆媽覺得非常有用既BB清潔用品!

  • 去頭泥梳+普通梳子
去頭泥梳係軟毛造成,雖然豆豆出世冇頭泥,但佢冇乜頭髮,我會用梳幫佢按摩,按摩可以促進血液循環,快D生頭髮,梳完頭髮唔會攣晒,好貼順。

  • 棉花棒
  1. 肥仔頭棉花棒
    初生寶寶耳背會易積塵,耳內會有黃色分泌,肥仔頭棉花棒唔怕塞得太入,非常好用。
    豆豆而加6個月,會定晒格俾我撩,應該係好舒服呢!
  2. 黏性棉花棒
    呢款最適合初生用黎清潔鼻屎,佢有黏性,好快痴到出黎,減少佢哭鬧既機會。
  3. 極幼棉花棒
    豆豆6個月後就轉用極幼棉花棒清潔鼻屎,一黎平D,二黎佢再幼身D,易撩!

  • 初生指甲剪刀

初生BB指甲好尖,好容易刮損,豆媽覺得指甲剪刀已經足夠,如果剪完覺得仲係尖既話用磨甲棒已經得,唔需要另外買BB版磨甲機。

**清潔篇**

  • 玩具+highchair清潔液
固體食物後,呢枝清潔液就大派用場喇!
食完野豆媽會用黎抺highchair既tray一次,玩具濕唔到水既都會用布吱小小黎抺~
冇酒精,冇香味,iHerb有售!

第一次iHerb買記得用優惠碼
5% off  - AJT9825 (永久生效)
11% off - WCELEVEN (有效期至27 June 10am)
  • 可補充濕紙巾袋
除咗尿片,濕紙巾應該係消耗得最快既野⋯為咗慳小小,豆媽買咗呢個可補充裝既袋,
咁就可以買大包裝濕紙巾補充入去呢個袋用喇!

**防蚊篇**
夏天一到,BB就係蚊蟲既目標,所以豆媽準備咗出街同屋企用既防蚊產品!
  • 防蚊手/腳帶
24小時有效,外型勁cute,係winnie the pooh~~
橡筋質地,大人小朋友都帶到!豆豆手仔細,我會將橡筋拉到上手肶位置!

  • VAPE 電池式驅蚊器
呢部Vape驅蚊器豆媽好推介,係電池式,唔駛再插電使用,開住好靜冇聲,可以帶埋去旅行,最重要係用過之中最有效!


**為食篇**

  • 星星餅
星星餅之中,Happybaby成份最好,用有機蔬菜、可以為寶寶補充所需維生素同礦物質,豆可仲食得好叻,一粒接一粒,iHerb買比P記超市平一半!

第一次iHerb買記得用優惠碼
5% off  - AJT9825 (永久生效)
11% off - WCELEVEN (有效期至27 June 10am)
  • 燕麥糊
糊仔有分純米粉同燕麥糊,怕麥對寶寶敏感就食純米粉先,再試燕麥糊。
豆豆一開頭就試呢隻,開出黎都幾香,冇敏感,鐵質同DHA純米粉高。iHerb有售!

第一次iHerb買記得用優惠碼
5% off  - AJT9825 (永久生效)
11% off - WCELEVEN (有效期至27 June 10am)

  • 點搖都唔跌既膠/竹碗碟
加固後就開始著手揀碗碟俾豆豆,因為我會放手俾豆豆自己攞野黎食,所以一定要搵識得痴實張餐台!



搵咗好多牌子既碟都太大(epzp好靚但可惜擺唔落!),紫色呢隻碟係美國牌子obb,
碟仲連埋匙勺,放落餐台連自己都好難推甩,obb既size岩岩fit我張餐台,唔駛突晒出黎,
強迫症既我表示好爽!
  • 咬咬樂/吱吱樽
呢個吱吱樽好用,可以擺30ml容量既液體,我會用黎俾佢食糊仔同乳酪。
雖然有時都要幫手吱,但都算食得唔錯,推介推介👍🏻

影片可以入豆媽page睇:Be Manis

  • 防水餐椅套 


防水餐椅套係BLW恩物,防水防污,用黎食飯一流,用黎套住防塵都唔錯,BLW必買!
  • 學習水樽
豆媽買咗鴨咀款,鴨咀頭要係軟身,因為聽其他媽媽話太硬寶寶會怕咗,唔鐘意再飲水。
6個月用鴨咀,7-9個月可以俾飲管款佢飲。

**玩樂篇**

雖然話唔想買咁多玩具俾豆豆,但見佢係屋企爬黎爬去冇野做時會憫,所以都要買小小俾佢消磨下時間。
香港小朋友多有鼻敏感,致感原大多黎自有毛既野,所以最好唔好揀太多毛公仔俾寶寶喇!



  • 牙膠 must!!
豆豆三個月後成日咬野、食手指,牙膠係最好既代替品。因為經常擺入口要經常清潔,買前記得睇下可唔可以高溫消毒,有得高溫消毒係方便好多,擺入蒸機都唔怕。

  • 搖響玩具
揀有聲或者發聲玩具可以用黎測試寶寶眼同耳既發展、影相時可以引到佢望鏡頭。

  • 小玩具
揀D細小小可以拎得到既玩具,玩之餘可以訓練下豆豆既小手肌肉。
  • 顏色配對玩具
呢套係啟蒙玩具,用黎俾小朋友學顏色配對。豆媽揀好多色彩繽紛既玩具,
因為對小朋友眼仔好,好似呢套有張彩虹墊加十幾件細件,好抵玩!



**安全篇**
俾小朋友一個安全環境成長係好重要架,各媽媽唔會等寶寶整親先黎後悔啊!

  • 防撞膠條 
到豆豆四個月就買左一大堆防撞膠條返黎,原來防撞膠都有三種,分別係L、U、W型。

L型最基本,U型俾薄身物件,W型俾圓柱狀物件


豆媽接受唔到色彩繽紛既顏色,所以我都係買返同傢私相類似去配搭。
我特別揀左呢隻突出版L型,更加防撞!最驚喜係連木紋都有,痴上去簡直完全冇違和感!
唯一唔好係佢地配既雙面膠痴唔實,所以另外再買過黎痴。
  • 防撞頭背囊
當初見到呢個設計就一口話多餘、冇用,但當豆豆開始瘋狂咁爬個陣我就諗起呢舊野喇!
特別係佢而加成日突然反身,試過幾次望小一秒就撞落地板度😰



市面最常見係蜜蜂,不過俾我搵到呢款狐狸仔好鐘意~~
當佢再大小小扶住物件企係度個陣一定會失平衝跌落地,揹住感覺安全D,平平地就俾佢玩下都OK既!

希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!

FB | https://www.facebook.com/gogomanis/

IG | be.manis
靚太Club https://wow.esdlife.com/gogomanis
Blogspot http://ohmamamanis.blogspot.hk/ 
BE Certified Blogger BE.MANIS

如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk

留言