豆媽媽日誌 Ch.009 儲奶瓶/儲奶杯/儲奶袋,你地點揀?

上回講到餵母乳要準備清單同奶泵review(重溫),今次重點講下點樣儲奶啦!


📌儲奶瓶/儲奶杯:可以重覆使用,適合短時間放入雪櫃比BB當日飲用,BB加固後可以放副食品。
📌儲奶袋:慳位,攜帶方便,可以放入冰格做冰奶,適合在職媽媽。

儲奶瓶同儲奶袋我兩樣都有,儲奶瓶係泵奶時用,泵完會放入奶袋,因為返工時一日要泵兩次,放奶袋可以唔駛帶多套奶樽。

儲奶瓶只係過袋既容器,冇乜特別要求,所以我主力講下我有既儲奶袋。

❣️1. Boots ★★★☆☆- TBH150, 大約hkd$0.85一個
泰國產,容量250ml,雙zip,軟膠(似密實袋個種)


❣️2. NUK ★★☆☆☆ - USD 9, 大約hkd$1.42一個
美國產,容量180ml,雙zip,軟膠


❣️3. Yomilock ★★★★☆ - ₩ 11,900 , 大約hkd$0.72一個
韓國產,容量200ml,單zip,密封設計,冷熱感顯示,硬膠(似薄版膠folder既膠)


❣️4. Perfection ★★★★☆ - ₩ 15,000 , 大約hkd$0.9一個
韓國產,容量250ml,單zip,有側開設計,密封設計,冷熱感顯示,硬膠(偏黃)


總結及使用貼士:

全部儲奶袋都可寫容量、日期、時間,但好多媽媽都擔心直接用油性筆寫上袋怕過到落人奶,所以改用label貼,我坐月既時候都有用label,但後來轉左用油性筆,我覺得擔心既可以寫落袋邊,奶接觸唔到既位置。


zip位設計:

Boots 同NUK有雙zip,感覺更防漏。

Yomilock同Perfection係單zip,但都唔會有漏奶情況,兩隻都有密封設計,
✂️位其實可以用手meet開就可以,感覺較衛生。

豆媽覺得Perfection既側開同冷熱應顯示冇乜用,除非你裝到BB一次食用既份量,但就好浪費囉,所以都係用返zip位開同倒入奶樽先坐熱。

無論任何牌子如果打算做冰奶,請唔好放滿同打平冰左先,因為冰左會澎脹同定形,如果放滿奶怕會爆,打直放就好阻定。
希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!
IG | be.manis
BE Certified Blogger | BE.MANIS

留言