豆媽媽日誌 Ch.008 餵母乳要準備清單+cimilre f1 review

如果你係第一胎又想試下餵人奶既就睇啦!因為豆媽今次想講餵人奶前要準備及知道的事!

懷孕時要有決心
餵人奶真係要好有決心,要keep住同自己講生完幾累都要密密埋身啜先會有奶

出世後要有耐性
醫院有姑娘照顧,通常返到屋企先見真章,所以你要付出無限量既耐性!
身邊既親人、姑娘或陪月等等都會想你休息多D可能會叫你補粉,
但情況許可寧願訓小陣埋身,因為頭幾日係最重要,埋完身BB仲要食先補粉吧!

出街後要有膽量
一開頭都唔習慣用餐時用餵奶巾餵奶,怕走光,亦要接受其他人會對餵奶既睇法。

如果你自問捱得苦,又有耐性,唔怕別人多多意見,即係代表你心理準備好,
可以準備要買既事項喇! 
  1. 泵奶器+handfree set!
泵奶器係人奶路其中一個must-have item,就算你係ftm可以全埋身,
豆媽都覺得需要準備泵奶器傍身~~因為:

  • 乳房脹痛時,要泵BB食唔晒既奶出黎舒緩
  • 病時,想休息可以泵出黎交比屋企人餵
另外要配既一定係handfree,如果全泵媽一日起碼要2-3泵,免提唔駛下下望住個泵,
兩隻手又可以free出黎做其他野呢!

handfree

豆媽揀奶泵時都好困惑,買咩牌子好?買幾大喇叭?點安裝?點為之好?係度解答下先~

買咩牌子好?
歐美牌子 - medela,AVENT
韓國牌子 - cimilre,spectra
中國牌子 - 優合
以上既都係較出名既奶泵牌子。medela好多人揀,但最貴。優合最平,出名好力,
好多人買優合機配medela配件黎用。
最後我揀左cimilre f1,價錢中等,外型簡約、夠細同輕身,適合在職媽媽。

買幾大喇叭?
f1可以揀24mm or 30mm喇叭,量度自己乳頭再+2cm buffer就係你既喇叭size喇!


值得一提係f1免提駁咀係標準口徑奶樽原裝跟機駁咀係配口徑奶樽
如果你買既奶樽入唔到就要另外買轉駁器,寬轉標準或標準寬都有得賣~

點安裝?
豆豆出世就一直用免提冇用跟機個set免提係有個罩的(可以睇返上面張官網圖),
但非常硬同難安裝,所以一早棄用左喇,唔用一樣都免提到架!


平時就係咁帶返工,3件細parts+奶樽 x 2

有媽媽提及過cimilre鴨咀好易爛,f1可以配medela鴨咀。
佢既鴨咀係硬膠,所以會實淨小小。我買黎試過覺得cimilre比medela易清潔,
拆出黎細力同小心d就無問題,我兩款都會替用。



扭入奶樽後好似個滅火筒咁就安裝完成

留意飛碟方向,駁錯左係泵唔到既

接駁好後,我會先用按摩模式按2分鐘

進入泵奶模式,人人受力唔同,自己調教週合既力度

f1可以單同雙泵使用👍👍


點為之好泵?
輕巧、電量大、泵得夠清、唔會漏奶、唔會太大力泵傷為之好泵!
雖然冇試過其他牌子,但呢部10分都有7分,BB展買大約$850,加$300 handfree

2. 儲奶樽/奶袋

 

我會先將奶泵入奶樽再分入奶袋,因為奶樽量容比較準確而且有zip會更衛生。
推介韓國牌子奶袋,因為平,質地唔薄,冇試過雪到爆奶袋。

3. 哺乳胸圍+乳墊
最好揀無wire既胸圍,怕有wire會壓到乳線。

有唔同掀法既哺乳胸圍,個人鐘意左下個款,最方便。

另外,頭一個月最好用乳墊,因為一開頭隨時有奶流出黎(特別係打平訓時),
免得整濕件衫尷尬。

我用過最好用既係Pigeon乳墊,痴力好,日版比港版質地軟熟好多。

4. 冷/熱敷
冷/熱敷係塞奶時用黎舒緩,其實買一個已經夠,因為唔會一次塞兩邊(touch wood我冇)



我買既係可以用微波爐叮,叮30秒再用毛巾包住敷,如果冰敷就擺雪櫃敷20分鐘。
仲可以用黎敷頸同冰敷額頭。

5. 餵奶巾
出街未必度度都有育嬰室,所以餵奶巾係必備!餵奶巾有圍裙款或360度圍住既都有~



6. 哺乳增奶茶
除左多飲湯水,可以飲催奶茶催奶,最出名既有hipp同下面呢隻有機茶,不含咖啡因,可以放心飲用。

豆媽覺得湯水比較重要,唔駛咁快準備定增奶茶住,開始餵時睇下BB食量同自己奶量先決定需唔需要買啦!


希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!

FB | https://www.facebook.com/gogomanis/

IG | be.manis
靚太Club https://wow.esdlife.com/gogomanis
Blogspot http://ohmamamanis.blogspot.hk/ 
BE Certified Blogger BE.MANIS

如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk

留言