豆媽媽日誌 Ch.005 紫外線UV消毒烘乾機試用文

由懷孕到豆豆出世我對佢用既用品都會嚴格挑選,消毒烘乾機係新手媽媽既must-have item。
加上自我返工後,豆豆就要開始用奶樽飲奶,我亦變左做半泵媽,要消毒既野開始愈黎愈多!

每次o係公司泵完奶,我只能夠將泵奶配件用滾水浸黎消毒。
但原來100%滾水只可以殺死92%細菌,尤其浸完清潔完都總會有小小濕,

係未乾晒既情況下會好容易有細菌滋生,萬一BB食左細菌落肚就有機會會腹瀉、嘔吐、腹部絞痛、肺炎等等⋯令我好唔放心,所以放工返到屋企我會重新消毒過!


平日泵奶後滾水浸parts🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

其實懷孕期間已經買左一部蒸氣烘乾消毒機,但要加水先可以消毒到, 今次試下呢部Haenim喜臨紫外線消毒烘乾機,佢唔駛加水,直接用紫外線消毒,
設計modern,淨係睇外表已經心心眼喇!

好喇,開箱時間,登登!


好似一部迷你雪櫃

內有插蘇、層格、UV機

UV消毒烘乾機真身不銹鋼鏡面好型!

層格可以抽出黎,好方便清洗,內籠好大,可以放16個奶樽!

佢有四大功能:自動、消毒、烘乾、循環消毒
我通常係用自動功能,禁一個制就可以同時烘乾及消毒。

成部機得四個輕觸式制,簡單易用,老人家都識。

AUTO其實有三個自動模式
第一個模式:烘乾20分鐘,消毒5分鐘
第二個模式:烘乾40分鐘,消毒5分鐘
第三個模式:烘乾60分鐘,消毒5分鐘

整過UV+烘乾過程最短只係30分鐘,烘乾奶樽加泵奶配件30分鐘就足夠,
如果係烘乾玩具既就要第三個模式喇!


烘乾時會有紅色燈

佢既烘乾模式係採用PTC加熱,55度暖風烘乾,烘乾時係唔會燙手,
就算小朋友自己拎都唔怕燙親呢。

UV消毒時光管會著,有藍色燈


留意奶樽擺法係朝向上,唔係朝向下既,用AUTO MODE 1烘乾後明顯無水珠,讚讚!

雖然大大部,但當豆豆大過後可以用黎消毒佢既餐具、毛巾、毛公仔或者玩具等等。
特別係落雨既日子拎唔到出露台曬,我會將洗完既口水肩、紗巾同玩具擺入去消毒下,佢擺入口既野都係消毒左安心D喔!



好多媽媽都會問買紫外線UV消毒烘乾機定係蒸氣消毒烘乾機好?
我兩樣都有用過,大家可以參詳參詳喇!


-->
紫外線UV消毒 蒸氣消毒
原理 不需加水,靠紫外線消毒 鍋底加水,利用高溫蒸氣消毒
價格 $1500左右 $800左右
耗材 需要半年更換紫外線燈管 要使用過濾水
體積 較大 較小
容量 空間彈性較大,可放較大型物件如餐具或玩具 有高度限制,通常設計用來放奶樽消毒及小型配件
清潔 層格可以抽出,容易清潔 底盤容易有水垢,較難清潔
烘乾功能 有,低溫不燙手 有,但高溫易燙


希望大家鐘意我既分享,我facebook page不定期更新豆豆成長,下次再見啦! 
產品試用歡迎聯絡豆媽架,Ciao~

#Haenim #UV紫外線消毒

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/

Esdlife Blog | https://wow.esdlife.com/gogomanis

--> --> --> -->

留言