豆媽媽日誌 Ch.004 舒緩塞奶天然5招療法

母乳可以同BB更親密,但每次塞奶都會好辛苦同沮喪⋯
由豆豆出世一直都係餵母乳,我已經遇過幾次塞奶喇,仲試過乳線炎發燒呢!

點解會塞奶?
乳房主要係由兩種組織所組成,就係乳腺同脂肪組織。乳線由15-20個小葉同乳管構成,
小葉既末端有腺泡負責分泌乳汁,乳汁經由乳管傳送到乳頭。





塞奶大多數係因為太耐冇泵奶或乳管被脂肪組織(乳頭會出現白點)凝結成乳塊,
令乳線阻塞變石頭胸,青筋胸,好硬,模上去一舊舊咁。
嚴重塞奶時,乳汁既水分、糖分、蛋白質即成為細菌既溫床,就會誘發乳腺炎⋯

身體會沾寒沾凍、發冷、甚至發燒、全身酸痛,令到你好冇心機,
連抱BB埋心口都會忍忍作痛⋯

經過我幾次塞奶,由地獄返返上天堂後,都有小小心得分享下,希望幫到塞奶既媽媽⋯

舒緩塞奶天然5招療法

1. 持續餵哺



BB係我最好既「通乳師」,記住,就算塞奶都要堅持餵哺,幾痛都會捱過的!
BB比泵奶器啜得更清,將硬既位置對住BB下巴比佢啜(就算未到食奶時間都俾佢啜)
每啜一次都會鬆返小小,下巴對邊就幫你通邊到,BB唔肯啜既話就要泵出黎。
當然冇可能一次就會好返,塞奶最小都要1-2日先會鬆得返喇!


2. 適當按摩


當發現塞奶未係好嚴重既時候,就要用手推,由硬塊方向推出乳頭位置,
要輕輕力,過份用力按壓只會加劇痛楚令乳房組織受傷。
有心機既話就加按摩油推,效果會更好⋯


3. 沖熱水涼

好多人話塞就要熱敷、凍敷,我覺得效果麻麻地,我寧願去沖個熱水涼,
因為塞奶會沾寒沾凍,明明唔凍都無端端會起雞皮,沖涼絕對舒緩到暫時既痛楚。
同埋要一路沖一路按,嘗試C字手擠奶,如果你成功通到既話,D奶會水柱咁湧出黎!

4. 多飲水,避免多油高脂食物

母乳係由95%水同5%既蛋白質組成, 想多奶而又唔塞奶既,
記住三個要訣:多埋身、多飲湯水、保持清淡飲食,向炸雞、薯條say no!😭


-->

我坐月時飲既發奶湯水Top3
花生豬腳湯、蓮藕黑豆章魚湯,木瓜鯽魚/排骨湯
**塞奶時可以加通草通乳**
全日:飲1-2L炒米茶或水
早上:一杯熱鮮奶,唔夠精神會飲滴雞精補充體力

出街:水、豆漿、珍珠奶茶、杏仁霜


炒米茶自己袋定一包包,用憫燒杯焗好正,
個樽夠闊易放茶包、容量大唔駛成日沖,仲好保溫。

5. 休息



休息係必需必需必需的!
我試過塞奶要訓足一日,BB訓你就要訓,基本上餵完,訓。餵完,訓。

--------


塞奶雖然係好辛苦,但餵奶既親子時刻比起個幾日既痛苦只係微不足道既過程,
塞完又係一條好漢,一樣可以餵到豆豆肥肥白白!





希望大家鐘意我既分享,我facebook page不定期更新豆豆成長,下次再見啦! 


留言