豆媽媽日誌 Ch.002 帶初生寶寶去旅行

豆豆未出世個陣豆爸已經申請左去馬來西亞考試,難得今次幫豆豆申請得切passport,
兩個月人仔就挑戰搭飛機,陪豆爸黎個四日三夜既小旅行啦!

BB出國前要準備

  • 機票(機票係計原價既10%,要打去hotline買)
  • 身份證+護照 (電話預約要等兩個星期,最快係直接去入境處拎籌即日申請等兩星期左右可以取證。)
旅行前一晚先黎執喼,一執發現要帶好多野,差唔多霸左半個喼⋯
呢張圖證明到湊佢係幾咁混亂,幾咁「呢hea」😂

OK,睇完當時有幾混亂,而加就開喼比你地睇我帶左咩過去啦!


**衫褲類**
馬來西亞當地天氣炎熱,日日都30+度,同香港好大分別,
長同短都要執,因為怕冷氣地方都會凍親。

短袖衫 @四件
短褲 @二條

口水肩 @四條
外套 @一件(冷氣地方用)
帽 @一頂(冷氣地方用)
睡袋 @一件 (訓覺
紗巾被 @一件(訓覺
長袖衫 @二件(返香港著)
酒店凍到要著褸,入面係短衫短褲。

**清潔用品**
沖涼液 @一枝
毛巾 @一條沖涼
護膚露 @一枝
洗衫液 @一枝
尿片 預一日8片
濕紙巾 @一包
屁屁霜 @一枝
隔尿墊 @一張 (舖床訓,防嘔奶)

**餵食用品(人奶區)**
餵人奶係一巾走天涯,只要唔怕羞隨時隨地都可以餵⋯

餵奶巾 @一條
乳墊 @六片
奶泵/接奶神器(谷胸時泵)
奶樽(預BB食唔切可能要泵出黎餵)
紗巾 @八條

**其他**


初生揹帶 

溫度計 @一個
蚊怕水/蚊扣 @一枝/個
風扇@一把
BB枕頭 @一個
初生揹帶 @一條


買機票個陣職員已經安排好座位比我地,係最前一行。
有塊版可以放落黎擺baby basket,但因為豆豆扭計唔肯自己訓,所以我地冇要到喇!

坐前面較闊落

坐低後空姐會比條2歲以下用既安全帶你,用黎扣住大人條安全帶再扣住BB條腰。
空姐到時會教點用既~
兩歲以下專用安全帶

Done,Ready to fly~~~~

因為豆豆冇安撫奶咀,所以佢扭計成架機都會聽到,但只可以坐o係座位上哄佢,安撫佢⋯
可能係氣壓既關係,上落機扭計比較嚴重,好不容易佢訓著左喇⋯⋯⋯
終於可以安靜地食飛機餐同睇電戲!



可能係陌生環境,成個trip都好痴我,加上玩BB同湊BB就唔一樣,
湊佢只可以走馬看花,錯失好多野。不過我賺到囡囡對我既信任,
你大過左未必知道黎過呢度旅行,但知道爸爸媽媽去邊都想帶住你,咁錫你。






咁你大個左,記得比家用。



哈哈哈

希望大家鐘意我既分享,我facebook page不定期更新豆豆成長,下次再見啦! 

留言