Be a mama Ch.014 孕期紀錄 (24-36weeks)

不知不經已經到左36週,BB o係我肚入面已經有9個月!
時間真係過得好快,快到自己仲未想像到自己就黎做人媽媽了⋯
成日提自己過多排就要過非人生活,所以要好好享受胎動,好好享受我地身心相連既感覺~

原來⋯⋯
今日就裝BB床喇!
仲有1日就去產檢喇!
仲有4日37週足月喇!
仲有9日工開始放產假喇!
仲有24日就係冬至喇!
仲有25日就係預產期喇!

陀BB真係會變得好冇記性,所以要好好紀錄一下自己既經歷同感受~

24
今日產檢醫生幫BB影左好多靚相,第一次照到咁清楚呀!
覺得佢已經似一個人,好真實 ,好感動。



27
幫BB揀左人生第一輯既初生相攝影師喇!
呢排胃氣好多,但陀得舒服既,因為肚未係好大,行動好自如。


32
BB頭仔已經轉左向下方,但健康院摸既時候話佢打斜左黎訓,
不過叫我唔駛太擔心,因為佢仲未定落黎,仲會周圍轉既。

33
呢排我既濕疹又發作,而且比起懷孕前既況狀更差,
腰、腳、胸下多個地方都有紅腫,真係好困擾⋯
有一晚應該係沖涼用太熱既水,沖完所有濕疹發到豬頭咁,痕到喊😭

產檢醫生話BB有4磅幾喇!順產黎講個size算唔錯,係中細碼。


BB(女)體重參考表

BB(男)體重參考表

35週
B鏈乙型鏈球菌)篩查係35-37週既時候做,有10-30%既孕婦會有呢種細菌,
如果中左分娩前需要種豆,唔係既話,BB有機會肺部感染,血液感染同腦膜炎。
我係返健康院做既,2星期後會有結果。

其實呢個篩查唔係咁可怕,姑娘會用兩枝類似好幼長既棉花棒,
分別o係低陰道同直腸拭子抽取分泌物去檢查,只係3分鐘左右就完成整個過程架喇!

**篩查當日唔需要驗尿、磅重、量血壓,所以只係用左45分鐘就走得**

36週
唔經唔覺肚已經有38寸喇,呢個星期開始1星期檢查一次。
BB最近郁得愈黎愈密,尤其係夜晚食完飯同沖完涼之後,有時會郁到成個肚變左三角形😨
佢突出黎既時候都好好奇諗係佢邊個部份


第一胎未知陣痛有幾痛,加上打算順產,所以隨時都要有入醫院既心理準備,
要諗定如果我o係邊到邊到幾點穿水/見紅,應該要點做,希望BB順利健康出世啦!

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/
Esdlife Blog | http://wow.esdlife.com/space.php?uid=87788

留言