靚太購物全攻略 - 家品篇

就黎到雙12,又係時候入定落購物車,將銀包變薄既時候喇~
所以今次購物全攻略一定要介紹呢幾樣網購返黎既好物比大家!

1. 雲石貼紙

要件傢俬睇落去實用又mordern,其實只需要加張雲石貼紙就搞掂。
我都幾鐘意雲石紋,但市面又搵唔到一張現成既雲石岩用,最後買左IKEA既淨白色書台。

後來我淘左呢張返黎自己貼,用佢附送既刮刮膠由左至右慢慢拉走底層既底紙,
有小小卜起左都唔怕,可以抽返起再調整既,痴完成張高級左😆

2. 護膚品收納架

呢個護膚品收納架只係¥41(雙11優惠買,黎緊雙12又係時機喇!)
但佢完完全全地拯救左我張化妝台,抵到爛!收納量超出我預期,
居然擺晒我既護膚品都仲有位淨!
大家睇埋下面呢張就係Before就明白晒!

最鐘意佢可以自己調節層架既高低,可以因返自己護膚品既高度黎砌,
個架仲可以轉,拎個陣非常方便,成個架真係冇咩好彈,我比100分。


護膚品咁樣擺好快好多塵,又難清潔,真係好頭痕。

希望大家鐘意我既分享,歡迎like我既facebook page,下次再見! Ciao~

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/

留言