Family & Home Ch.001 新屋裝修篇・特式牆

今次呢篇離一離題講下之前屋企裝修既野先!
第一次擁有自己既家當然想將全部自己鐘意既野放晒落去啦!

最開心既係,設計上既野,老公都係比我話事😆
入伙單位雖然唔係一手,但都唔舊,廚房同廁所都唔需要大執,

所以我地將重點放o係傢私同牆身上喇!


牆身方面,通常有三種選擇
1. 油漆
2. 牆紙
3. 特式牆(木工或水泥)

我地第一樣foul走既係牆紙⋯⋯因為香港既潮濕天氣會好易令牆身發霉,
過多幾年受潮後有機會有滲水或披口既情況,
所以我地最後決定屋企大部份位置都會上油漆,重點位置會做特式牆!

油漆
油漆最普遍都係乳膠漆。市面上林林種種,價錢亦都有平有貴,
亦都聲稱無甲醛、低VOC。所以最後問左師傅邊隻好,
佢推介本士呢兩個牌子:立邦、多樂士

兩個牌子質素差唔多,都係無味、可以用濕布清潔,所以我主力揀顏色。


多樂士樣版

最後決定左多樂士既lily white,揀好後就交比師傅買料、批灰、油油既工序喇!

雖然聲稱話無甲醛,但都怕會殘留有毒、有害物質,所以油完都要打開晒屋企既窗口吹下!
另外,推介你地買埋呢枝由中大出既「甲醛清」。
佢既成份係益生菌,冇化學成份,可以噴牆身同木製傢俱,噴完等佢自然風乾就得架喇!
所有新買既傢私我都有噴,雙重保障嘛!


甲醛清

特式牆
1. 白磚牆(文化石牆)
我一直都想整一幅白磚牆架喇,亦都叫文化石牆。
我鐘意佢夠簡約、襟睇、又有歐式既風格。
但其實最貴既唔係磚,而係師傳既手工,所以我唔可以咁貪心,只係做一個角落⋯
我揀左電視位置,咁就可以望返夠本啦!

白色磚我地o係旺角睇過幾次,都只係搵到最普通既款式,
所以我決定淘寶再搵下有冇特式小小既,最後比我搵到呢款!


Size:60x200mm (Image from taobao)

即刻訂左落黎,磚一到,我就即刻拼落牆望望效果,好滿意!
雖然運費仲貴過磚,但so far香港未見過,所以覺得好




裝修進行中 10%

**留意:磚與磚之間要有間距先至靚仔,師傅好醒目,用紅繩隔住,咁就行行都一樣啦!**
看似完成,但仲未。因為磚顏色偏灰,好似英泥粉咁,所以鋪完要油幾層白色油先搞掂!


裝修進行中 80%

2. 木牆

電視旁邊就係飯廳,想將佢地分返兩個區域,打算有格調小小,整木牆。
木牆係需要木工先砌木板,再用鋪地板既方式砌既,
因為我地最頂會做燈槽,所以水泥部份完成後,木工師傅可以開始起貨喇!



砌燈槽、起木板牆身

木板方面之前有考慮過用仿木紋既磁磚,但考慮到鋪磁磚上牆會令屋企溫度低左,
冇咁warm⋯所以最後決定揀複合地板!
我地睇中左德國牌子Parador既地板,板芯係最高密度既HDF,防潮防蟲。
呢個牌子既地板都幾多pattern選擇,下面呢款類似紅酒箱既木板,佢地一款入面有幾組,
唔怕pattern會係咁重覆,隨心咁鋪已經好靚呢!

最後我地揀左呢款

每晚放工,就算有幾累我地都會入去睇下裝修師傅既進度同有咩甩漏,
仲要決定木塊係打直鋪定打橫鋪,真係一絲不苟架,哈哈!

認真mode


完成喇!

擺埋傢私靚晒❤️
每樣野都係親手自己揀,都係我地既心血,所以特別親切,好有「家」既感覺!

留言