豆豆成長紀錄 Ch.004 7-8m 開始學懂探索世界!

一期一會又黎喇,豆豆過咗半歲後日頭睡眠時間短咗,活動時間長咗,開始感受到佢既百厭同好動!

其實做媽媽都幾予盾,見到仔囡活躍係開心,不過照顧佢真係俾之前更花氣力,佢百厭個陣既行為又會令我好嬲,但當見到佢笑又會好快唔記得咗。


7個月人仔了❤️


而加識企係床邊望實你,又會發出聲撩人玩

等豆媽講下呢兩個月既轉變啦!

1. 出牙嚕~

見證BB出第一隻牙真係太神奇,又係長大其中一樣特徵呢!
根據健康院書仔1歲前出牙時期同次序:

下面門牙6-10個月 
上面門8-12個月
上側門9-13個月
側門10-16個月



豆豆七個月出緊第4隻牙(上下門牙),較書仔早出咗小小,出牙時會有以下症狀:
  • 牙肉腫、流口水、忟憎、鐘意咬野
青瓜雪凍可以舒緩牙痛,但懶買,所以買咗幾款可以雪凍既牙膠俾豆豆舒緩。


  • 發燒、肚瀉
出下面門牙時,豆豆出現肚瀉,醫生開咗益生菌,因為BB成日亂掂野又擺野入口,會食埋細菌落肚,通常食益生菌都好得返,唔得先會開抗生素。

出上面出牙時,應該係感冒+吽牙所以燒,食退燒藥、貼退熱貼再加抺身,食完野就俾水佢飲,鼻塞時用薄荷膏可以舒緩

2. 口腔期~乜都擺入口!

豆豆踏入7個月開始8卦周圍望探索身邊既事物,佢唔知個樣野食唔食得,所以一定要視線範圍內望實佢,因為見到乜都會擺入口。
  • 不強硬阻止,多監察
如果豆豆擺野入口,我都唔會俾太大反應,我會同佢講「呢樣唔食得架」之後攞開,
再俾一樣食得既野佢,例如:牙膠或已清潔既玩具(個樣野係安全、衛生同冇小零件我都會俾佢)過份阻止會對寶寶成長有負面影響。

  • 建立刷牙習慣
出第一隻牙後,夜晚訓前都會俾牙刷佢刷牙,佢會自己拎住當牙膠咁食,而加唔駛用牙膏住,用清水就可以。



3. 6個月後會易病D?

BB 6個月打後母體既抗體開始下降,加上多咗同人接觸同周圍摸完擺入口,細菌咁就食咗落肚,所以6個月後會比較易病。
豆豆肚瀉同發燒都發生係6-7個月度,所以屋企要自備小量平安藥同更多日常用品!

病痛:探熱器、退熱貼、退燒藥、益生菌(止瀉)、薄荷膏(止鼻塞)



推介呢隻Vicks薄荷膏,3個月以上BB可以使用
皮膚:濕疹膏
外出:防蚊膏、防曬霜、


屁屁霜、臉霜、濕疹膏

4. 副食進度

1歲前主食都係奶,目前都係埋身,返工時間用樽餵,豆豆係偏細粒,
一次最多食120ml,小側80ml,三個鐘一餐。
出咗四隻牙仔既佢埋身時會咬我,次次都痛到尖叫,有時真係心都痛埋,一黎自己又痛,二黎係佢應該冇心,鬧佢又心痛⋯唯有佢一咬就叫佢唔准,希望佢再大D識聽喇!

豆豆blw雖然開始咗一個多月了,不過我覺得未算好好,佢會經常掉野食,
樣樣都可能會一啖就掉⋯仲特登掉走,掉完仲好開心咁望住你,好似扮食咗咁。

我會經常提醒自己food before 1 is just for fun,一餐唔食唔緊要,
因為而加先係開始,佢仲摸索緊食物係咩黎,遲D佢就明白唔會再掉。



當佢肯食時要俾故勵佢,如果連自己都擺一副厭惡樣加句「你睇,你食到幾污糟?」
好肯定佢會感到錯敗,會唔鐘意食野。

其實食到花臉貓都唔需要太在意,食完清潔就好了!

只要豆豆肯拎起黎食,媽媽都覺得好滿足,食完清潔又如何!


5. 多探索&見識

豆豆五個月都開始怕陌生人抱,會好認真諗諗佢係邊個,望清楚就會喊,我諗好多BB都會,
亦都係本能黎既,就算有人抱走都知個個唔係爸爸媽媽。

一直都有帶BB出去見多D人,我地都帶咗豆豆去旅行,次次去完都覺得佢大過咗,
雖然未識玩,大過又唔會記得,不過只少你當刻有開心就夠啦!


七個月已經搭第二次飛機去旅行


5. 學習教材

1至2歲都係黃金學習時期,當佢開始對世界有好奇之心就可以俾多D野去睇架啦~
雖然豆豆7個幾月未係好知發生咩事,但豆媽都會慢慢俾書佢睇,等佢陪養下睇書既習慣!

嬰幼兒書,詳細可以參考我之前既blog [CLICK]

除咗迪士尼美語(教語言)、巧虎(教自理)係屋企聽同睇,仲可以參加output課程,活學活用。
Playgroup

希望大家鐘意我既分享,下次再見啦!


IG | be.manis
BE Certified Blogger BE.MANIS


如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk


留言