「豆豆的美語世界」Ch.004 旅行小伙伴

話咁快豆豆就半歲,不過已經同佢去第二次去旅行喇!
今次我地去釜山,去前完全唔知會唔會有育嬰室,最壞打算係街邊企係度餵,
幸好都唔駛,可以順利係餐廳同育嬰室餵奶。

執行李可以回顧返呢篇[帶初生寶寶去旅行],因為已經開始加固加上我係全埋身,
所以今次冇再帶奶泵,變相帶加固用品就得。

[加固用品]
1. 糊仔
行程上唔知會唔會有其他野岩豆豆食,所以出發前會開小小糊仔佢食
2. 學習水杯
加固後一定要飲水,有媽媽擔心當地水質問題,但豆媽有照比
3. 米餅
我地開餐時如果有適合既食物就會食俾佢(如生果、蛋黃、豆腐),如果冇就會俾米餅
4. 食飯圍
飲水都可以飲到濕晒,所以揀圍兜款可以接水、接食物

[日用品追加]
1. 吹氣學習椅
吹氣學習椅可以摺同埋沖涼用,不過係淋浴式咁沖,豆豆唔慣有扭計
2. 小量玩具
半歲既BB已經開始識玩,所以一定要帶定小量玩具俾佢

豆豆人仔細細已經有唔小玩具,但講到要帶去旅行,我一定會揀易攜帶、輕便、有音樂、唔易爛既玩具。登登登登登~

米奇點讀筆、音樂錄音卡,米奇硬卡書

今次入住呢間酒店豆爸同我都好失望被套穿窿、仲有爬行生物⋯同埋成間房好黑!
呢次中晒伏,好彩豆豆都唔怕黑咋,仲聽住音樂好開心咁周圍爬

**音樂錄音卡**
酒店始終都係陌生環境返到酒店我地就會播音樂去螢造返平時既氣氛。
呢張音樂卡表面上睇只係一張好普通既卡仔,但佢配合米奇點讀筆就可以錄音、播歌同唱karaoke,神奇呢!
豆豆好好奇搵聲音來源

呢五日四夜用"SONGS"功能播歌,唔需要再帶差電器電都夠用,"SONGS"入面內置咗十幾首歌仔,首首我地已經熟到成首識唱~

豆豆每次見到枝米奇筆就會好興奮

返到酒店就係豆豆開P時間,可以爬爬又有音樂聽,呢個笑容豆媽溶化了

**米奇硬卡書**
呢本書係硬卡造,唔怕俾佢撕爛。
不過而加豆豆口腔期,淨係咬咬咬,所以都要睇實佢,唔係本書都會咬爛啦!

豆媽會同佢介紹米奇既朋友叫名,希望佢認識多D,
唔知幾時會識指住講佢地既名我聽呢!




下次去旅行可能係一歲後,到時識行識走,記得拖住媽媽,期待同你用"KARAOKE"一齊同媽媽唱歌~

IG | be.manis
BE Certified Blogger BE.MANIS

如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk

留言