豆豆成長紀錄 Ch.001 1-2m

做左媽咪兩個月,只係短短既兩個月我已經由乜都唔識到慢慢自己邊學邊做,
今日就黎個盤點講下當媽後既不同啦⋯

1. 購物變得有攻略
以前冇目的都可以行足一日,鐘意就行下家品、睇下衫,坐低飲下野又得。



而加行街要走馬看花,買野要好有目標,行完一圈就要快D走,
帶BB車行商場好阻定,上落又要搵𨋢,怕煩唔搵𨋢用電梯就要舉重扶住BB車,
帶住佢幾個鐘已經可以好累。

2. 作息時間大轉變
以前半夜2、3點先訓係閒事,上床前仲要玩一輪電話先肯訓教,
一訓就訓到天光,踢都唔郁。冬天一定會賴床,屋企一定係最遲一個起身~



而加覺得十點已經好夜,哄掂BB訓著先敢自己上床訓,半夜由暖粒粒既床舖爬起身餵奶,
餵完哄完BB後床舖已經變得凍冰冰,捱到眼都腫埋但從無投訴,
見到BB訓得安穩已經好滿足!


3.痛在你身,痛在我心 
BB打針時要捉住佢對大肶,望住佢被桔就大喊,感覺係痛過桔落自己度,心都酸呢!



4.大力士

出街除左帶一大袋BB用品外,仲要揹住BB,但幾重都好想揹住佢,有人幫都話唔駛,
因為係自己好想揹佢、照顧佢望住佢,簡直係大力士上身。


5. BB是香的
覺得BB味好香,由其係手仔、臉仔,係咁索索索。人地話係奶蘇味,但我話係奶香味~😂
仲會用個鼻索下patpat位聞下BB有冇便便,有味就話「係呀,係柯左呀」,
咁索法完全唔覺臭?


6. 相機爆棚
以前電話相簿都係自己既相,而加全部都係BB相,
就算o係同一個位、同一個樣都可以影十張以上,短短一個月內既電話容量已經係以前既一年。


7. 口不對心的BB話專員
而加講野特別溫柔,對住BB話「扭計唔錫喇!」,但轉頭又偷偷向佢索吻。
BB輕輕笑一笑,係咁同身邊人講「笑喇笑喇,你睇!」其實自己最窩心。
成日同BB講疊字,「飲奶奶」「換片片」「做乜扭扭,扭計仔自己聽返都毛管戙。


8. 不顧形象
自己一個湊BB冇人幫手既時候可以用半個鐘化妝已經好好架喇!

有時淨係打算帶佢去打針就不顧形象,頭都唔梳就出街,旁若無人。
一邊抱一邊同BB傾計,路人以為我係傻的。


9. 分享症
以前instagram成個月都未必更新一次,而加成日玩live photo,

每次upload既都係BB,甚至代入BB角色幫佢發言。



呢小小改變都係幸福既證據,我願意為BB改變,變做一個更好既媽咪。
呢兩個月既full time mother已經完結,唔知復工後既路係點,BB會唔會冇咁痴我呢⋯

希望大家鐘意我既分享,我facebook page不定期更新豆豆成長,下次再見啦!
產品試用歡迎聯絡豆媽架,Ciao

Instagram | be.manis 多多留腳印支持啦!!
如有任何活動邀請或試用,可以聯絡我:mannis.chan@yahoo.com.hk

留言