Be a mama Ch.017 荃灣港安生產紀錄 (39weeks)

由於好多媽媽話第一胎好大機會會過期居留,
就算作動後都要痛十幾個鐘先生得出,所以37週後足月後,已經唔係早產兒可以隨時出世,
38週放埋產假更加用盡所有方法引佢出黎,好似:

- 砌好BB床(迷信野話砌左BB就會出黎喎?)
- 飯後行30分鐘
- 訓前30下深蹲

飲食方面,我每日都揀一樣糖水黎清胎毒:

- 臭草綠豆沙
- 腐竹糖水
- 龜靈膏
- 芝麻糊
- 椰青水
**出面買既糖水比較甜,我鐘意自己煲,可以控制甜度。**

**產前紀錄**

37週612月8日倒數10

產假我冇偷懶架,成個孕期我都有洗衫、熨衫、煮飯,
今晚個肚又好似大左,不過都係38吋,感覺陀得低左小小。

39週012月16日・倒數2

朝右邊肚陰陰痛,成日諗如果真係陣痛自己頂唔頂得順架?
我一話痛,老公就會笑咪咪問:「豆豆,你係咪要出黎喇?」
我痛佢就表示興奮囉,變態!😂

39週2・12月17日・倒數1

今日屋企提早做冬,好多親戚都話我精神,唔似有左,個肚唔突😅
乜大肚比人既印象真係要口腫面腫先得?

**生產紀錄**

39週2・12月18日6點倒數05小時

夜晚發夢自己見紅,紮醒左諗住去個廁所再大覺訓⋯
點知一抺~有粉紅分泌!真係見紅!!
即時大叫:「我。見。紅。呀!😱😱」
但我見未有肚痛,叫老公唔駛理我訓下先,我就慢慢執埋個走佬袋喇!

一個鐘後開始有小小M痛既感覺,但唔強烈既,
諗住淡淡定上返床訓多陣⋯
但一上床都係驚青怕自己會穿水,所以打比主診醫生,點知佢叫我即刻入院⋯

入院前各媽媽都叮囑要去沖涼先,所以我享受埋最後一次既淋浴先出門口,
個日起就正式同生水暫別⋯

12月18日7時30倒數03.5小時

沖完涼執好野就出發去醫院,好彩我係朝早見紅,老公仲未返工可以楂車車我去醫院,
比我相像要自己call車入院感覺好好多!
坐車期間隔幾分鐘個肚就痛一次,程車同老公有講有笑,仲對錶再加十幾粒鐘,
睇下BB係咪一定今日內一定會出到世。

因為我陣痛仲係好初期,所以我係施施然
做入院手續同入產房既,
入產房前,姑娘會問:

- 產後入住邊類房間(如果醫院有空位可以免費upgrade)
- 爸爸會否陪產、剪臍帶、袋鼠抱
- BB出世後補唔補奶粉,補既話揀邊隻牌子
- 聽力測試(健康院有得免費做,唔駛o係私家做都得)

12月18日8時50倒數02小時


揀好晒後就入產房脫光光換紫色睡衣,姑娘好快手幫我係手種左枝管抽血、
仲駁左部機mon住BB心跳同陣痛,搞掂之後就幫我檢查埋開左幾多度,
佢話暫時只係1度,係好初期,仲有排架,不過BB個頭好低,叫我放心,應該好易生。

我見姑娘話有排先生得,我怕自己晏D冇力生,就要求可唔可以食份早餐先,
姑娘話可以但要快,因為醫生黎左之後就可能唔比我食野架喇!

12月18日9時22倒數01.5小時

老公叫左個外賣比我食,係煎蛋火腿通粉加阿華田,
係呢個時候陣痛明顯強左,姑娘入黎望我個陣話我而加陣痛有4-5級左右。
痛既時候就要用口呼吸舒緩,一停就即刻快快咁食。
個刻覺得發生既野過得好快,各人都來去匆匆咁,好忙、好趕⋯

12月18日9時46倒數01小時


9點幾醫生黎睇我喇,佢望完個mon話情況麻麻地,BB心跳差左小小😰
我一陣痛BB心跳就跌一跌,醫生話我而加只係開左2度BB都跌到咁會有小小危險,
所以提議幫我人工穿水再落催生藥加快產程。

我好怕催生,但個刻都要頂硬上話好架啦!
一穿水我就感覺到有一鼓好暖既水o係下面流出黎,雖然係有床墊墊住,
但我覺得流到成張床都係,頓時覺得自己好污糟⋯⋯
穿完水未落催生藥發現BB心跳又drop左,姑娘有小小緊張,叫醫生再黎睇我。

醫生望完之後話「你身體係可以順產,但BB而加唔樂觀,唔好咁博喇,最好係開刀⋯」

😢😢😢😢

聽到醫生咁講好唔開心,我竟然唔可以順產生佢出黎😭 
我每日既深蹲、我每日既行30分鐘冇用喇!
醫生比我地考慮左幾分鐘,期間我望住老公扁晒咀乜都講唔出,
但都係覺得個刻要聽醫生講開刀啦⋯

12月18日10時30倒數00.5小時

同意緊急開刀後,各單位又好快咁將我推入𨋢上手術室,
同一時間係咁拎文件比我簽⋯個刻好似電視劇一樣,
過左手術床後,因為我已經穿左水又有陣痛(並非預約開刀冇陣痛咁舒服)
有時胎水又會自己流出黎,感覺真係好難受⋯

成個過程都係打晒冷震⋯我要將自己卷成蝦米狀比麻醉師落藥,
個刻覺得自己好可憐,咁比人舞黎舞去,一陣仲要捱一刀😢

打完麻醉藥就要訓返平個人,我下半身亦都慢慢失去知覺
可能係半身麻醉,我雙手要比野綁住架⋯
打完麻醉針佢地先比我老公入手術室陪產,打針既慘豬過程佢冇見到,
見到佢之後我就忍唔住眼角流淚⋯但同一時間,手術已經開始了⋯

開始既時候肚會卑卑地,
唔會覺得痛但知道佢做緊咩,有拉扯感覺。
經過幾分鐘既拉扯扯,各手術人員都恭喜我地,
BB出世喇,聽到BB喊聲,好大聲呢!

「而加係幾多點,比你望下BB,爸爸睇下係女仔定男仔?」
「女仔!」

雖然生產過程有d驚險,同我相像有出入,不過最緊要係母囡平安,
可以鬆一口氣喇,好感恩呢💕

因為我仲要訓係度聯針,冇得抱BB,由老公抱住BB比我望左幾眼,
影左幾張相姑娘就抱走BB同爸爸去剪臍帶,個陣得返我係手術室,冇得同BB身連心喇!


聯針聯左半個鐘左右,比我相像中耐,原來醫生係逐層逐層聯,總共聯左七層😱
聯完之後仲未上得房住,要係出面量幾次血壓,正常先可以上病房。


接住BB就要訓暖箱,夠暖就即刻推BB入房比我埋身試餵BB。
望住佢覺得好奇妙,乜原來我陀住一舊咁大份既野架?😳
不過BB算係細碼,我相信出世後會慢慢追返,一樣會肥肥白白既!


所有媽媽都覺得自己仔囡最可愛,由其佢食完奶唔喊冇扭計既樣最得人鐘意😌

**休養紀錄**

12月19日產後2


因為麻醉藥要3-4個鐘先退,係唔可以落唔到床的,所以前一晚都係插靠尿喉同營養液⋯
今朝早拆喉解放,可以試落喇!

今日醫院亦安排左攝影師黎幫所有出左世既BB同親人合照,我啦啦臨起身梳洗
點知隔左一陣就作嘔見暈⋯影到尾聲仲要姑娘用輪椅推返入房,又喊,無鬼用呢🤦🏻‍♀️


今日亦都係我第一晚通宵餵奶,港安所有姑娘都好好,由其係o係餵哺室教我既姑娘!
因為我堅持唔補奶粉,初生BB兩個鐘就要餵一次,
10點後姑娘唔會推BB入病房,所以要餵就自己爬起身入餵哺室餵BB。

不過我覺得身體許可既話入去餵絕對比起o係病床餵好
一黎可以專心D,二黎可以學多D餵姿勢。
有咩問題可以即時禁鐘仔叫姑娘幫手,o係入面我真係學到野架!

餵哺室地方好舒服,仲有餵奶枕用

可能我係開刀既關係,第二日未正式上奶,呢2日都係比BB試下啜既感覺,
就算BB頭2日食唔到都冇問題架,因為BB出世有足夠既儲備,
加上個胃好似波子咁細,唔會餓親佢既!


呢晚深夜得我一個媽媽餵奶咋,唔通其他媽媽夜晚都係補奶粉既?
因為得我一個人既關系,所以我擁有私人姑娘教我用攬球式餵奶🤞🏻
經過呢一晚,我好似熟手左好多咁😛

12月20日產後3

手術後第2日只係食左粥水,可以自行柯尿就可以食返正常野架喇!
不過唔知係咪開刀個肚入左好多風,夜晚個肚係咁嘰哩咕嚕咁叫,好唔舒服⋯
訓教個陣隻手仲會卑醒,醫生話正常,係主婦手喎,下,咁快?
定係麻醉藥既副作用?定我唔小心用左生水洗手呢?

順帶一堤,o係港安分娩係包埋產後護理套裝、日常用品套裝同BB出院小禮物!
雖然開刀比順產既惡露小好多,但我每次去廁所都要換衛生巾
一開頭姑娘幫我打孖貼2條,貼到上patpat後面🤦🏻‍♀️
所以唔係幾夠用,隨後幾日我就用返自己帶去既M巾換。


產後護理套裝包括:
產婦衛生巾、床墊、適意墊生理沖洗器、網褲 


日常用品套裝包括:
牙刷、牙膏梳子牙線毛巾掛袋眼罩沐浴露洗頭水棉花棒浴帽橡筋

連掛袋都有,好貼心


12月21日產後4

餵人奶BB既黃疸會退得慢好多架,今日兒科醫生話BB雖然體重升返小小,
但黃疸指數有209,岩岩高過標準值,所以要全日照燈,確保聽日可以同我一齊出院。

今日都開始上奶喇,叫左老公帶奶樽比我試下吱出黎,終於明白咩係滴滴皆辛苦!
用左10分鐘先滴到10ml,初乳係特別珍貴既,自己吱完可以交比姑娘比佢地夜晚代餵架!


12月22日產後5

返屋企喇!返屋企喇!
今朝兒科醫生一早黎巡房報告話BB既黃疸已經退得7788喇,可以出院!

出院前姑娘比返晒BB針卡、相簿、睇黃疸既覆診期同兩枝配方水奶我~
姑娘話雖然冇睇過我餵成點,但睇返紀錄,我次次餵完BB都冇乜扭計,又有足夠既濕片,
證明我餵得好,有信心我同BB夾到可以餵全人奶!
佢咁講直頭係幫我打左枝強心針,信心返晒黎呀!😆

最後我想講雖然最後要緊急開刀,但我冇後悔選擇順產,因為BB係自己選擇呢一日出世既!
亦好感恩開刀後康復得比我如期快,見住個肚腩愈黎愈細好興奮,
去洗傷口個陣,姑娘話因為我餵人奶,子宮會收得快好多,餵人奶真係好多好處,
係小左時間訓啫,頂到既,為母則強嘛😎💪🏻

產後大部份時間用黎休養同照顧BB,不過facebook都會keep住紀錄BB成長架!
希望大家鐘意我既分享,歡迎like我既facebook page,下次再見! Ciao~

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/

留言