Be a mama Ch.016 產假手作DIY小玩意 (38weeks)

以前聽產假都係「前四後六」,即係預產期前4星期開始放⋯
不過好多在職媽媽都想產前放小D,產後多D時間照顧BB,
不過好多都可以o係公司同意之下放前二,所以我38週正式宣報放產假喇!

放假頭1-2日都好忙咁洗BB衫,好享受放假既生活😂😂
不過仲有兩個星期點都搵小小其他野做下打法下時間既,
諗起之前經過手作舖可以打法時間~所以趁星期六去打個圈買黎試下喇!

間手作舖好多羊毛氈、毛冷,仲有一包包已經準備好既材料包賣。
呢個角落擺滿左baby系列😍😍布料主打organic cotton,整完唔怕比BB咬。


Baby corner

呢set好吸引,有鞋仔同帽

全日本製

口水肩同BB搖鈴

舖頭門外有好多製作好既樣本,點解可以整到咁真架!
羊毛氈戳出黎既作品:






毛線球剪出黎既作品:




最後我買左包羊毛氈黎試玩,為免手殘整衰左,我揀左包難度係Level 1既。
材料包已經有齊所需既羊毛、扣針同說明書,另外亦都要準內一枝羊毛針同珍珠棉版。

材料包


由初稿到成品好滿意丫,呢隻長頸鹿戳左兩個鐘左右啦,仲可以扣o係BB衫度啊!
希望大家鐘意我既分享,歡迎like我既facebook page,下次再見! Ciao~

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/

留言

Unknown說…
請問間DIY小店係邊架? 好少見有BB野既DIY呀!
gogomanis說…
DIY小店係長沙灣d2place