Be a mama Ch.011 妊娠油用後點評分享

我正式踏入懷孕後期喇,孕期既護膚產品都用左一段時間,
趁而加同大家研究下好多媽媽關心既妊娠油,邊隻好同有效!

大肚點解會有妊娠紋?
肚皮周邊既皮膚會隨住子宮同BB長大而延展,膚真皮層既彈性纖維斷裂同組織有可能會被拉斷,令到血管擴張形成紅色既紋。

有人話妊娠紋一半係會遺傳,如果媽咪陀你個陣都有妊娠紋咁你都會有。
雖然係咁講,但搽油至少可以幫助到膚質同皮膚彈性,
絕對唔可以乜都唔做,由佢生到唔清唔楚!!

妊娠紋同肥仔紋出現既地方:
、乳房大腿Pat Pat



初期:紅點/紅線(係剛剛生長既紋路,有得救)
中期:紫紅色疤痕(有得救)
後期:銀白色起伏疤痕(成熟了,冇得救)

點樣避免妊娠紋?
1. 唔好比自己重/肥得太快,最多一星期一磅
2. 勤力搽預防妊娠按摩油+乳液

如果feel到肚皮痕就千其千其千其(好重要)唔好R,一定要補「油」,
油一日可以搽無限次,乳液就早夜一次,妊娠初期就可以開始使用。
油同乳液我係同時間使用,雙管齊下,誓必守護個肚皮😂😂

搽既時候要配合按摩,好似揸肚就以肚臍為中心點,
由內向外順時針方向按或由腹部下方往上推向中間。


按摩方向

孕期肌膚保養組合




呢套「孕期肌膚保養組合」係我懷孕初期o係Clarins專門店$1380購入,
如果懶得去揀,呢套係幾方便既,入面有:
  • 抗紋身體乳霜 200ml ($540)
  • 調和身體護理油 100ml ($530)
  • 健胸提升啫喱 50ml ($550)
另外我仲加多兩樣野
  • 挺胸緊緻乳霜 50ml  ($550)
組合所包既提升啫喱係早上用,乳霜係夜晚用,店員話哺乳期都用得,
而且懷孕後胸型好易變型,呢枝係貴,但為個胸,我都覺得值既⋯
  • 透滑身體磨砂 200ml ($350)
一星期1-2次,因為我皮膚一向都偏乾,初期肚皮上仲生濕疹,
沖涼用完磨砂再搽油感覺會吸收D。

我護理肚皮既步驟:
晚一次:護理油→防妊娠紋乳液→胸部護理
一星期一至兩次:磨砂

介紹埋其他我用過既護膚產品同用後感:
Step1~油類

左1。Trilogy Certified Organic Rosehip Oil 45ml ($355)
2。Trilogy Rosehip Oil Antioxdant+ 20ml ($324)


懷孕前一直有用開佢地既玫瑰果油, 佢係一隻純植物基底油,
有好豐富既維生素C可以抑制黑色素Antioxdant+我係買黎搽面淡斑用既⋯
冬天乾燥時滴1落make up base會更加保濕!
如果係搽肚皮既話第左1個枝已經夠用架喇,我會重點搽比較乾同出紅點敏感既位置。

易推:
香味:☆ 冇乜味
吸收:
保濕:☆ 
抵用☆ 如果佢平D就好喇~

3。Trilogy Aromatic Body Oil 100ml
搽左一排先記得自己買左呢枝Body Oil未用過,成份有玫瑰果、甜杏仁、佛手,
100%植物萃取。自從搵返呢枝之後,我就1星期1-2次豪小小搽成個肚底,
個種香味真係好舒服,好鐘意!

易推:☆ 質地濃D,所以冇咁易推
香味:★ 隻味好特別,好舒緩
吸收:☆ 
保濕:☆ 
抵用☆☆☆ 

萬寧同lookfantastic有售,傳送門

4。Clarins Tonic Body Treatment Oil 調和身體護理油 100ml ($530)
媽媽界最出名既天然品牌一定非Clarins莫屬,價錢都比一般既牌子貴。
佢地既產品全部都係天然成份,有迷迭香、天竺葵、薄荷、榛果精油,
100%純植物萃取,雖然係貴左小小,但我都回購左3枝⋯

易推:★
香味:
吸收:
保濕:
抵用:☆ 樽口設計好闊,一倒就好多,所以好快比我燒晒😅

專門店及hktvmall有售


5。Penaten Mama Massage Oil 200ml 
德國既百年嬰兒品牌,當地非常出名。成份有黑大豆,月見草同維生素E,
100%植物油,無香料、色素。
呢枝油孕婦同BB都可以使用,孕期用唔晒可以留比BB。

我係趁老公去歐洲叫佢幫我搵既,買左二枝先百幾蚊咋,好抵好用!
香港好似冇,可能要搵德國代購買。



其他mama系列

易推:★ 淡淡既黃色,較水狀
香味:☆ 普通BB油既香味
吸收:
保濕:
抵用★ 有200ml!勁抵用!

Step2~乳液類
上面提及既油係要配合乳液黎用,我試既唔多



左1。Mustela Stretch Mark Prevention 試用裝
早前收到試用裝帶左去旅行用,成份有牛油果縮氨酸、阿拉伯半乳聚糖、蜂蠟和乳木果。
唔知係咪因為我游完水,用既時候感覺好快吸收,好快就好爽

易推:
香味:☆☆☆☆ 味道唔夠天然,用完有小小涼涼地
吸收:★☆ 吸得好快
保濕:☆☆
抵用☆☆

左2。Clarins Stretch Mark Minimizer 抗紋身體乳霜 200ml ($540)
Clarins 呢枝係蘭漿果同雪草萃取精華,真係好襟用,慳住用,孕期買一枝就夠喇!
暫時對佢好滿意!

易推:
香味:☆ 
吸收:☆ 
保濕:
抵用

Step2~美胸/通乳腺



左1。Weleda Stillöl 50ml
成份有甜杏仁油、茴香油,38週用黎疏通乳腺同催乳用的。
o係胸部上輕輕按摩,促進胸部組織血液循環令胸部皮膚變得柔滑,唔會胸硬。
呢枝未開始用,到時有機會再分享。

左2。Mustela Bust Firming 美胸精華
成份有牛油果縮氨酸、積雪草,因為係試用裝,所以試得唔多。

左3。Clarins Bust Beauty Gel 健胸提升啫喱 50ml ($550)
早上用係gel狀,較清爽,唔會覺得油。
成份有越南奶果、燕麥糖,可以提升胸位、防止胸部下垂

易推:
香味:☆ 
吸收:☆ 
保濕:
抵用

左3。Clarins Bust Beauty Firming Lotion 挺胸緊緻乳霜 50ml  ($550)
夜晚係乳狀,較保濕,一次的份量只需要泵一下,所以都幾襟用。
成份有鐵樹、雷公根、紅石榴、越南奶果,全部都天然野,哺乳都可以用。

易推:
香味:☆ 
吸收:☆ 
保濕:
抵用

My Page to follow | https://www.facebook.com/gogomanis/
Esdlife Blog | http://wow.esdlife.com/space.php?uid=87788

留言